La formación vocacional y orientación profesional pedagógica en los Institutos Preuniversitarios Vocacionales de Ciencias Pedagógicas (IPVCP): redimensionamiento de su definición en condiciones de las transformaciones actuales en la Educación Preuniversit

Authors

  • Margarita Despaigne-Hechavarría Instituto Superior Pedagógico “Frank País García”

Abstract

In this article there are resized the terms: vocational and teacher’s training guidance, starting, from the analysis of various definitions as a result of the theoretical positions assumed by its authors that exists at a national level, and the attachment of the author of this work to them, In tune with the changes that are taking place in pre­university education and particularly in IPVCP.

Published

2017-01-04

How to Cite

(2017). La formación vocacional y orientación profesional pedagógica en los Institutos Preuniversitarios Vocacionales de Ciencias Pedagógicas (IPVCP): redimensionamiento de su definición en condiciones de las transformaciones actuales en la Educación Preuniversit. Maestro Y Sociedad, 5(1). Retrieved from https://maestroysociedad.uo.edu.cu/index.php/MyS/article/view/1942

Issue

Section

Artículos

Most read articles by the same author(s)